- OPENINGSTIJDEN
- DINER BON
- OM MEE TE BEGINNEN
- VOORGERECHTEN
- HOOFDGERECHTEN
- DESSERTS
- OVER ONS
- VEEL GESTELDE VRAGEN
- Wij zoeken nieuwe band leden
- KINDERMENU TOT 12 JAAR
- KERST 2024
Veel gestelde vragen
Veel gestelde vragen, zit je antwoordt hier tussen??
Ik wil reserveren, hoe doe ik dat? Grillerije zegt. gan naar onze hoofdpagina en klik daar op de knop reserveren Vervolgens kies je het aantal personen, dag en tijd en vult al je gegevens in. Je krijgt na versturen formulier binnen een half uurtje een bevestiging toegestuurd.
Komt u met met meer of minder gasten geef dit dan altijd even aan ons door, dit ivm met onze tafelschikking. ( komt u opeens met minder dan 4 personen ,zonder dit te melden voor 17.00 uur, dan kunnen wij kosten hier voor in rekening brengen.
u heeft gereserveerd, en bv om kwart voor 6, dan houden wij de tafel een kwartier vast, bent u er dan niet dan kunt u aktie van onze kant verwachten of wij geven de tafel weg aan andere gasten, We hebben altijd bij drukte een wachtlijst.
U wilt reserveren voor een groep en het lukt niet via ons online systeem? stuur dan een mailtje /aanvraag naar info@degrillerije.nl, Wij nemen binnen 24 uur contact met u op
U wilt beslist beneden zitten? meld dit bij uw reservering.
Boven gaat pas open als het beneden vol is.
U wilt ons telefonisch bereiken maar we zijn niet bereikbaar, stuur ons dan ook even een mailtje,info@degrillerije.nl, wij reageren hier ook binnen 24 uur op.
Helaas wij hebben (nog niet) geen ronde tafels, maar als u bv met een groepje bent, dan proberen wij altijd u zo te plaatsen dat u gezellig met iedereen kunt praten
Zijn honden welkom in De Grillerije, ja uiteraard wel aangelijnd en bij voorkeur graag onder de tafel of naast uw stoel ( niet op de stoel)
Zijn kinderen welkom in De Grillerije, ja tuurlijk. Wij zeggen er wel bij. Kinderen zitten bij hun eigen gezelschap aan tafel. Wij hebben geen kinderspeelplek en er is ook geen speeltuin. Kindertjes krijgen van ons een speelmandje aan tafel, als de bediening denkt dat ze er aan toe zijn. Klinkt wat streng maar wij hebben ook andere gasten die een avondje uit zijn
Wilt u met kinderen komen, en uw kinderen kunnen niet lang zitten, zeg het dan tegen de bediening, zij zorgen er voor dat uw tafel sneller gaat dan,
Heeft de Grillerije ook vegatarische en vegan gerechten, jazekers, staat op onze menu kaart en bij de voorgerechten kunnen we nog wat aanpassen of een toevoeging doen, is in overleg
Ik ga maar het theater, wat is de beste tijd om te komen ?
wij adviseren dan tussen 17,00 en 17.45 uur bij ons te zijn !
Kun je ook eten afhalen bij jullie. Grillerije zegt: , ja dat is mogelijk, dit kan alleen via thuisbezorgd ( let op kan alleen volgens de openingtijden die staan aangegeven op de site van thuisbezorgd van 17.15 tot 18.00 uur) later is niet mogelijk,
Let op wij nemen alleen ONLINE bestellingen aan, Dus telefonisch je eten doorgeven of zo binnnen komen lopen. Kan gewoon niet. wij zijn in het restaurant bezig met onze gasten die dineren.Het is erg storend, als mensen in en uitlopen en wij hebben geen telefoniste. De telefoon is uitsluitend alleen voor gasten die een tafel willen reserveren. is mischien moeilijk te begrijpen. Maar online bestellen is ook meteen afrekenen, en dat willen wij op die manier, om valse bestellingen tegen te gaan. Je kan het beste altijd je bestelling laten bezorgen, wij hebben altijd een bezorg team klaarzitten.,
Kun je ook contant betalen of met een kado bij bij de bezorging? Grillerije zegt: Nee, onze systemen zitten verbonden met ideal, waarom doen wij dat. Dit om valse bestellingen tegen te gaan.Let op kadobonnen kunt u NIET gebruiken bij bezorging en afhaal
Reserveren doe je eenvoudig via onze site , hier zie je meteen welke dagen nog vrij zijn en welke tijden. Vol is vol. Wij raden altijd aan om een tafeltje te reserveren
kun je bij de grillerije met alle kado bonnen terecht? De Grillerije zegt: nee helaas wij nemen alleen onze eigen uitgave aan.
Verkopen jullie dinerbonnen? De Grillerije zegt: jazekers, bedrag mag je zelf kiezen, uiteraard verpakken we dit altijd origineel. ( check bij openingstijden waneer je dit kan ophalen)( vanaf 17.00 uur)
Zit er bij jullie hoofdgerechten ook bij gerechten? De Grillerije zegt, Jazekers dit zit er bij in. maar als je meer wilt dan kun je dit bij bestellen. Maar dit wordt wel in rekening gebracht.
Schenkt de grillerije kraanwater? De Grillerije zegt, Nee wij bruisend water of plat water. ( eco tap water , daar steunen wij een goed doel mee met drinkwater voor in Afrika) Wij kunnen niet bestaan van kraanwater. Wij gaan voor een avondje uit, u zit in een prachtig restaurant, kachel staat aan,of de airco , vriendelijke gastdame's en onze koks koken heerlijk voor u. Een avondje uit!
Heeft de Grillerije ook wifi. De Grillerije zegt ja , sinds een jaartje hebben wij gratis wifi voor gasten die het nodig hebben.
Hoe kan ik reserveren ?? Grillerije zegt: Ga terug naar onze hoofdpagina, en klik dan op het knopje tafeltje reserveren, u komt dan ins ons reserveringsysteem en kunt meteen zien welke dagen en tijden nog beschikbaar zijn. Vul alles in en bemachtig dat tafletje.
Kun je bij de bezorging bv ook alleen pizza's bestellen? Grillerije zegt: ja dat kan ook, ga naar onze hoofdpagina en klik op eten bestellen. vul je postcode in en kijk of je in ons bezorg gebied zit
Bij die bezorging rijden jullie dan met meerdere bestelligen in 1 x??? Grillerije zegt , Nee om onze kwaliteit hoog te houden, bezorgen wij iedere bestelling apart, wij combineren niet. Onze bezorgers rijden rechtstreeks naar u, wij verpakken alles in alu folie en in de auto zit alles ook nog eens in warmhoudboxen.
Bij de bezorging, zijn jullie dan altijd op tijd?? grillerije zegt, we proberen altijd bij de gewenste tijd in de buurt te zitten, Helaas lukt dat niet altijd, Wij adviseren dan ook graag bij de opmerking neer te zetten of je bv het echt om 19.00 uur te willen hebben. Want uiteraard kunnen we niet overal op het zelfde tijdstip zijn, dat is onmogelijk.
Dus wij hebben soms wat speling er tussen van een half uur er voor of een half uur er na. Houd hier rekening mee.
Ik heb iets laten liggen bij jullie, waneer kan ik dat ophalen? De Grillerije zegt: stuur eerst even een mail, wij reageren daar op en dan als het er ligt wat je vergeten bent.Dan kun je dat ophalen als we s'avonds open zijn. ( vanaf 17.00 uur)
Ik heb geserveerd maar ik wil annueleren wat moet ik doen. De Grillerije zegt: Als u via ons online susteem heeft gedaan dan heeft u een mailtje van de reservering gekregen. Daar staat ook in dat u kosteloos kunt annuleren. Als u die mail even opzoekt , klik op annuleren en dan zou het vanzelf moeten gaan. of u mag uiteraard ook even bellen
ik heb een allergie. Grillerije zegt, geef dit minimaal 2 dagen van te voren door. Meld u dit wel op het laatste moment, dan kunnen wij weinig doen. ( wij hebben maar 2 koks en als het druk is kan de keuken dit er niet meer bij hebben) U krijgt dan van ons de allergenen map. Kunt u zien wat u mag hebben. Wij houden deze map bij
Als u het van te voren even doorgeeft, dan kunnen wij sommige producten wijzigen en evt aanpasssen. Dit lukt niet voor alles. houdt hier rekening mee.
Bent u extreem allergisch onthou dan : wij zijn geen allergie vrij keuken, daar zijn wij te klein voor. Sporen komen voor.
Maar nogmaals voor al onze gasten met een allergie willen wij ons uiterste best voor doen, maar meld dit dan wel op tijd. Vriendelijk bedankt!
Kun je bij de grillerije apart afrekenen, nee helaas dat is niet mogelijk. u kunt u tafel genoten een tikkie sturen en dan schiet 1 persoon eerst alles voor. Waarom is dit?
Alles uitsplitsen in ons systeem is een tijdrovend gebeuren, en daar hebben wij gewoon weg niet genoeg medewerkers voor. Daarnaast staat er ook nog een lange rij bij de kassa, terwijl 1 persoon kan betalen en de rest krijgt een tikkie. Veel sneller en gemakkelijker.
Wij nemen geen briefjes van 200 en 500 euro aan!! Contant is welkom, en pinnen kan ook bij ons