- OPENINGSTIJDEN
- DINER BON
- VOORGERECHTEN
- HOOFDGERECHTEN
- MONA SERVEERT
- DESSERTS
- Onuitwisbaarboek
- OVER ONS
- VEEL GESTELDE VRAGEN
Veel gestelde vragen
Veel gestelde vragen, zit je antwoordt hier tussen??
Ik wil reserveren, hoe doe ik dat? Grillerije zegt. gan naar onze hoofdpagina en klik daar op de knop reserveren Vervolgens kies je het aantal personen, dag en tijd en vult al je gegevens in. Je krijgt na versturen formulier binnen een half uurtje een bevestiging toegestuurd.
Als ik naar een voorstelling moet, houden jullie dan de tijd bij? De Grillerije zegt ja en nee. Wij adviseren om iedergeval op tijd te komen als u naar een voorstelling moet. meld het bij de reservering en zeg het nogmaal in het restaurant. Schrijft de bediening het op de bon . Maar wij zorgen er altijd voor dat u uw hoofdgerecht op tijd krijgt. Wat u daarna nog wilt bv dessert of koffie dat hangt helemaal van u zelf af, hoe snel u eet......De bediening houdt de tijd niet bij, dat moet u zelf doen. als u bv om kwart voor 8 nog een dessert wilt en u moet om 8 uur bv in de Koornbeurs zijn dan krijgt u van ons een eerlijk antwoord dat dat waarschijnlijk te laat is. Dat is erg krap, de keuken moet het ook nog maken , dan uitserveren en dan nog opeten. Tuurlijk het kan. maar die keuze ligt dan bij u.Wat wij adviseren, kom gewoon op tijd, want als er een voorstelling is dan is de kans groot dat er nog meer gasten daar heen gaan, en dan kan het druk zijn. En aangezien bijna nooit iemand het meldt bij de reservering. Dus de tip vd dag is toch wel ; heeft u haast meld dit dan even. Want je kan beter nog even zelfs na het dessert nog een kopje koffie kunnen nutigen en lekker relaxt naar een voorstelling gaan, dan dat gepush, vinden wij ook niks aan.
Doen jullie ook aan high tea. Grillerije Zegt : Nee hebben we in het verleden wel gedaan. Maar wij richten ons compleet op de avonden.
Doen jullie ook lunch, de Grillerije zegt: nee doen wij ook niet, wij zijn 6 avonden open echt als ala carte restauarant, wees welkom
Kun je ook eten afhalen bij jullie. Grillerije zegt: , ja dat is mogelijk, dit kan alleen via onze eigen site ( niet via thuisbezorgd)
op onze eigen site staan ook meer gerechten op.
Kun je ook contant betalen of met een kado bij bij de bezorging? Grillerije zegt: Nee, onze systemen zitten verbonden met ideal, waarom doen wij dat. Dit om valse bestellingen tegen te gaan.
.
Reserveren doe je eenvoudig via onze site , hier zie je meteen welke dagen nog vrij zijn en welke tijden. Vol is vol. Wij raden altijd aan om een tafeltje te reserveren
kun je bij de grillerije met alle kado bonnen terecht? De Grillerije zegt: nee helaas wij nemen alleen de vvv bon aan en onze eigen uitgave
Verkopen jullie dinerbonnen? De Grillerije zegt: jazekers, bedrag mag je zelf kiezen, uiteraard verpakken we dit altijd origineel. ( check bij openingstijden waneer je dit kan ophalen)
Zit er bij jullie hoofdgerechten ook bij gerechten? De Grillerije zegt, Jazekers dit zit er bij in. maar als je meer wilt dan kun je dit bij bestellen. Maar dit wordt wel in rekening gebracht.
Schenkt de grillerije kraanwater? De Grillerije zegt, Nee wij bruisend water of plat water. Wij kunnen niet bestaan van kraanwater. Wij gaan voor een avondje uit, u zit in een prachtig restaurant, kachel staat aan, vriendelijke gastdame's en onze koks koken heerlijk voor u. Een avondje uit!
Heeft de Grillerije ook wifi. De Grillerije zegt ja , sinds een jaartje hebben wij gratis wifi voor gasten die het nodig hebben.
Hoe kan ik reserveren ?? Grillerije zegt: Ga terug naar onze hoofdpagina, en klik dan op het knopje tafeltje reserveren, u komt dan ins ons reserveringsysteem en kunt meteen zien welke dagen en tijden nog beschikbaar zijn. Vul alles in en bemachtig dat tafletje.
Kun je bij de bezorging bv ook alleen pizza's bestellen? Grillerije zegt: ja dat kan ook, ga naar onze hoofdpagina en klik op eten bestellen. vul je postcode in en kijk of je in ons bezorg gebied zit ( via onze eigen site is een groeter bezorg gebied dan bij thuisbezorgd)
Bij die bezorging rijden jullie dan met meerdere bestelligen in 1 x??? Grillerije zegt , Nee om onze kwaliteit hoog te houden, bezorgen wij iedere bestelling apart, wij combineren niet. Onze bezorgers rijden rechtstreeks naar u, wij verpakken alles in alu folie en in de auto zit alles ook nog eens in warmhoudboxen.
Bij de bezorging, zijn jullie dan altijd op tijd?? grillerije zegt, we proberen altijd bij de gewenste tijd in de buurt te zitten, Helaas lukt dat niet altijd, Wij adviseren dan ook graag bij de opmerking neer te zetten of je bv het echt om 19.00 uur te willen hebben. Want uiteraard kunnen we niet overal op het zelfde tijdstip zijn, dat is onmogelijk.
Dus wij hebben soms wat speling er tussen van een half uur er voor of een half uur er na. Houd hier rekening mee.
Ik heb iets laten liggen bij jullie, waneer kan ik dat ophalen? De Grillerije zegt: stuur eerst even een mail, wij reageren daar op en dan als het er ligt wat je vergeten bent.Dan kun je dat ophalen als we s'avonds open zijn
Ik heb geserveerd maar ik wil annueleren wat moet ik doen. De Grillerije zegt: Als u via ons online susteem heeft gedaan dan heeft u een mailtje van de reservering gekregen. Daar staat ook in dat u kosteloos kunt annuleren. Als u die mail even opzoekt , klik op annuleren en dan zou het vanzelf moeten gaan. of u mag uiteraard ook even bellen
ik heb een allergie. Grillerije zegt, geef dit minimaal 2 dagen van te voren door. Meld u dit wel op het laatste moment, dan kunnen wij weinig doen. U krijgt dan van ons de allergenen map. Kunt u zien wat u mag hebben.
Als u het van te voren even doorgeeft, dan kunnen wij sommige producten wijzigen en evt aanpasssen. Dit lukt niet voor alles. houdt hier rekening mee.
Bent u extreem allergisch onthou dan : wij zijn geen allergie vrij keuken, daar zijn wij te klein voor. Sporen komen voor.